AdSense

Saturday, March 16, 2013

TERIMA KASIH PAS, Anwar Kantoi Lagi

Anwar oh Anwar...
Tak serik serik...
Mana nak serik, benda sedap, habit susah mau tinggal.
Petik dari Karpal Sigh, ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !






BONGKAR LAGI DI SINI

Terima kasih PAS


Terima kasih PAS


Agak terkejut bila menerima sms daripada seorang rakan memaklumkan pada saya supaya buka blog rajagoyang360.blogspot.com . 

Saya pun buka blog itu dan cukup sedih apabila melihat isi kandungannya ... tak sudah2 pemimpin ehem ehem itu cuba dipitenahh ... 

Saya gosok mata kiri , nampak serupa ... saya gosok mata kanan punnnn nampak serupa , dalam hati terdetik APEKAHHH?? 

Namun cepat2 saya beristigfar kerana percaya sifat manusia yang lemah ... saya menyakinkan hati ini bahawa individu yang saya lihat dalam gambar itu bukan dia !!!
Baca Selanjutnya

No comments:

Post a Comment